Dröm

Säger då det, man kan ha konstiga drömmar.. :O
Ibland finns det absolut inget sammanhang i dom.

Drömde att jag var på mammas gata och där ligger det hus hela gatan men i drömmen så var det en lång backe upp till ett hus och jag gick på gatan och skulle hem till mamma. Tanten i bilen hon tittade upp mot huset som låg uppför backen och innan backen så var det typ stenar som låg huller om buller men ändå ett hål i mitten av stenarna och där fastnade tanten med sin bil för hon hade ingen koll alls vart hon körde och hon satt fast och kunde inte komma loss.
När hon väl satt fast så var det ingen riktig bil hon körde utan helt plötsligt var det en bobbycar...
Jag bara tittade på henne och frågade om hon skulle ha hjälp o de ville hon ha så jag skulle fortsätta gå och ringa 112 men när jag kom hem till mamma så glömde jag bort det och sen var jag inne i någon annan dröm som jag inte kan sätta fingret på vad de var för något men helt plötsligt återgick jag till drömmen om den tanten som satt fast med sin bil så då skulle jag ringa 112 men då vaknade jag för Leo väckte mig...
Så jag undrar om den tanten fortfarande sitter kvar bland dom där stenarna med sin bil som inte var någon bil utan en bobby car.. Haha....

Har ni haft lustiga drömmar?
Undra vad drömmarna betyder egentligen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0