Ytterdörren

Jag och Leo har varit utanför ytterdörren idag...
Pallade inte sitta inne, klädde Leo varmt och stoppade ner han i barnvagnen och promenerade hem till mamma så jag var där vid halv 2 tiden.. Skulle skriva ut lite papper och inte en kotte var hemma....
Eftersom internet inte funkade på den datorn som skrivaren var på så fick jag snällt vänta på att mamma skulle komma hem så hon fick hjälpa mig och visa hur jag skulle göra.. Slutade med att hon gjorde det åt mig och sparade det på mitt usb minne.. Så jag gick bara till andra datorn och skrev ut det.:D
Åt middag hemma hos mamma, gick ut och tog en cigg efter maten och såg att gräsmattan behövdes klippas.. Jag kände jag var bara tvungen att göra något så jag tog tag i gräsklipparen o sprang runt med den...
När jag var klar så blev det bara en kopp kaffe och sen promenerade jag och Leo hem...
Leo har nyss ätit gröt och ligger i sin säng o ska sova.. Jag ska ta och plocka undan lite när han somnat och sen ska jag sätta mig ner och titta på Dear John filmen...
Hoppas den är bättre än remember me....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0