Skollade

Jag skulle låtit bli och baka ananaskakan..
Först skar jag mig när jag skulle öppna ananasburken så de började blöda och sen när kakan var i ugnen så rann de ut smör på aluminiumfoliet så bad mamma mig om hjälp för vi skulle hälla ut de i vasken och jag tänkte att aluminumfoliet var varmt så jag släppte den och skollade min halva hand... Samma hand som jag skar mig på..
Hade handen under kallt vatten men det blev så kallt så handen domnade bort... Frågade mamma om hon hade kylbalsam och det hade hon.. Smörjde på det men skiten hjälper inte...
Halva handen är röd och svullen.... Kan knappt röra mina fingrar.. Lillfingret är som en stel pinne...

Kakan är klar nu iaf. Min bror fick hjälpa mig att ta ut kakan, försökte själv men det blev med fel hand så handen började brännas ännu mera.. Har precis somnat Leo och nu har jag gjort kaffe så nu väntar jag bara på att mamma o pappa ska komma hem igen så vi kan fika.. Dom sprang ner till grannen en sväng...
När vi har fikat så ska jag och Leo hem..... 

Detta har inte varit min dag idag.... :(

Efter att jag hade ätit middag så tog jag en kopp kaffe och vem tror ni välte ut kaffekoppen över halva bordet och en stor del av golvet om inte Leo.. Var bara börja torka.... 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0