4/5 -2010

Satt och pratade med Marie i telefonen i förmiddags om allt och inget.. Kom på att jag hade tvättstugan idag och jag hade behövt plocka i ordning lite i lägenheten men idag har jag ingen ork så jag och Marie bestämde jag o Leo skulle komma hem till henne och Jens... Gick ner till tvättstugan och bokade om så i morgon ska jag tvätta istället...  

Skulle bara ringa telenor, duscha och packa Leo´s skötväska sen skulle vi vara klara för att åka..  

Telenor skulle skicka ut en servicepåse till mig så min mobil kan komma in på lagning.. Syrran har haft mobilen och det förklarar saken...

När jag skulle duscha så satte jag Leo i hallen för att ha koll på han men där satt Leo inte still.. Han kröp in i duschen så han blev alldeles blöt om byxorna och bodyn.. Satte han på badrumsgolvet och tog av han byxorna och gick in i duschen igen men samma sak hände 4-5 gånger.. Leo var dygnsur om bodyn också.
Så när jag torkat mig så var det bara byta kläder på Leo innan man gjorde något annat...

Packade Leo´s skötväska och ringde mamma men då svarade hon inte... Hepp.... Hon skulle köra mig och Leo ju...
Leo gnäller, skriker och är allmänt hysterisk, lägger mig på soffan med Leo och då somnar han.. Samma veva som Leo somnat så ringer mamma...
Men får vänta åka tills Leo vaknat....
Inget går riktigt som det ska göra....
När jag lagt Leo i sin säng så går jag ut på balkongen för att röka och då regnar det och börjar hagla.... Vad är detta för väder?? Varför kan det inte vara sol och varmare ute??

Ska bli skönt och få lämna lägenheten och lämna orten för ett par timmar.... Ska bli så skönt och bara få komma iväg...

Funderar på om jag ska ta barnvagnen med mig eller om den ska få stanna hemma? 
Marie har iofs regnskydd om det ska regna eller om det regnar om vi ska ut.... 


Nu droppar det ute så det är väl på väg att avta, börjar klarna upp ute... 


Tycker Leo kan vakna nu så vi kommer iväg någon gång... 
Leo ska egentligen äta när han vaknar men eftersom vi åker direkt så kan han äta när vi kommer ner till Olofström istället... :D 


Förresten.. Någon som känner sig manad och komma hit o kolla Leo medans jag tvättar i morgon 12.00 - 17.00??


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0