3/5 -2010

Blev inget bloggade för min del igår när jag kom hem hade massa saker att göra..
Lite av det var bada Leo, ge han mat, plocka undan, var nere hos Micka på en kopp kaffe..
Var rätt trött själv också. Så efter att jag väckt Leo och han ätit kvällsgröten så gick jag och la mig..

Idag skulle Leo upp vid sju tiden igen..
Bytte blöja på leo och jag min klant satte på Leo rena kläder när vi klev upp..
Det skulle jag ju inte gjort för när det var dags för gröt så glömde jag hakklappen så det kom ju gröt på hans tröja.... Får byta den.. 

 Kommer solen fram något idag?

Oki, börjar det regna så är det för att jag slog ihjäl en spindel på min balkong....

Idag ska vi ner till öppna förskolan vid halv 1 tiden... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0