Trevlig dag

Har haft en jätte trevlig dag med Kim, Paula och våra söner.. :)
Barnen lekte jätte bra ihop... Många skratt och mycket bus har det varit.. Vi promenerade till kvantum och coop forum och det var VARMT ute, jag tog inte med mig några shorts till Leo för det dugg regnade i morse och det var bara grått på himmeln...
Leo tappade sin napp på vägen så jag köpte nya och dom var inte populära för Leo...
På vägen hem till Paula igen så hittar jag Leo´s napp...

Jag köpte en klänning, ett par leggins och en tröja till mig själv.. Hittade inget till Leo. Tycker inte det kommer in några nya kläder i butikerna..
Jag skulle ju köpa presentkort till Isak.. Jo tjena på vägen hem så kommer jag på att jag glömt köpa de... Skit också...
Det var ju därför jag åkte in till stan.. Suck..
Ibland kan man inte bli annat än trött på sig själv..

Midsommar är med planerad nu.. Ska fira midsommar med Paula m. familj och Kim med familj. :)


För övrigt så är jag Super nöjd med dagen..

Tack tjejer! :)

Jag ska ta och gå o lägga mig nu.. Helt slut körd, hoppas Leo sover längre än till 6 i morgon bitti.. Leo gick inte och la sig förens halv 10...
Trött var han men han skulle inte somna.. Mer envis unge får man leta efter...
Han kämpade in i det sista med tröttheten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0