Glömde

Jag hade totalt glöm bort att det var fredag idag så jag höll på glömma bort öppna förskolan.. Vet inte vad jag hade i huvudet..
jag badade Leo i morse och tog det allmänt lugnt. När Leo hade somnat så hoppade jag in i duschen och när jag står i duschen så kommer jag på att det är fredag och sista gången öppna förskolan har öppet...
Fick skynda mig, hade inte en aning om vad klockan var...
När jag kommer ut ur duschen så kollar jag klockan och då var klockan 09.45. Öppna förskolan började klockan 10..
Jag stod i handduken, Leo sov, skötväskan var inte packad.. Fick lite panik....
En halvtimme senare så var vi nere på öppna förskolan...
Dom satt och fikade när vi kom ner så blev fika direkt för oss också. Någon mamma som hade med sig munkar idag som det bjöds på....
Så nu är det stängt för sommaren och öppnar vecka 35 igen tror jag det är...
Leo blev även bjuden på barnkalas nästa söndag... :)
Gick hem till mamma efter öppna förskolan, mamma ville att jag skulle passa Flynnan medans mamma är hos sjukgymnasten...
Leo sover, Flynn sover och jag sitter här...

Blir så sugen på att åka till rockfesivalen när man hör den så tydligt hit men blir inget med det.... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0