14/7 -2010

Hade en underbar eftermiddag/kväll igår....
Först stan med sweetie, mötte Carro o Maja inne på gallerian och Carro tog upp Leo, skämtade till med nej men ta du han så går vi. Fick till svar att hon tar honom att vi kunde gå.. :)
Så vi gick en stund själva....
Efter en timme så gick vi hem till Carro för ta en kopp kaffe och hämta Leo.. Gick vidare till systembolaget där öl inhandlades.
Gick till La strada för att käka innan det blev dags för hemfärd och ta hem mat till mamma...
Vi tog en kopp kaffe hos mamma innan han körde vidare hemåt...
Han kom runt nio tiden igen, vi skulle åka och bada i ålunden. Mitt första dopp för i år.. :)
Jag ville gå ner för stegen men de fick jag inte innan jag blev i kastad. Var kallt i början men sen blev det rätt varmt.. :)
Sweeties storebror kom o pratade med oss en stund innan vi fortsatte bada...
Vattnet hade hunnit bli kallare så det blev inte långvarit bad...
Hade hela sjön för oss själva.. ;)
Sweetie släppte av mig hemma hos mamma, satte på mig kläder och satte igång kaffet...
Han skulle komma igen, han skulle bara hem och byta kläder och hämta hunden.. :)
Blev en kopp kaffe innan vi tog kvällspromenad med Flynn och Ranja...
Var så mysigt... :)
Gick hem till moder igen och tog en kaffe till innan sweetie gick hem... :)

I morse vaknade Leo tidigt och var gnällig för han var fortfarande trött men han skulle inte sova....
Leo väckte mormor med sitt gnällande, åt gröt, lekte och somnade igen, passade på att krypa ner till kojs jag med...:)
Vaknade vid nio tiden och då var det dags för mamma att köra iväg så vi åkte hem med henne...
Min balkong var ÄNTLIGEN klar så jag har ställde allt i ordning där ute när jag kom hem...
Jag ska ta och städa klart lägenheten idag tänkte jag.... Har köket, dammsuga och skura kvar...
Min v-rums matta hänger ute på vädring på balkongen....
Leo sover nu så jag ska passa på att sätta igång med resten.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0