26/1 -10

Klev upp 06.30 i morse, slängde mig i duschen och gjorde mig i ordning. Hann sitta ner i 5 min och andas innan det var dags för Marie och mig att köra till staden.
Det var dags för rättegången....
Rättegången en timme och sen kunde vi köra hem....Åkte inom city gross och handlade mat till Leo och sedan fortsatte färden hem till mamma där min älskade son var så länge....

Leo hade vaknat klockan 5 i morse och sen hade inte han somnat om mer så mamma hade snällt få gå upp..
När det var dags för gröt så hade han inte velat ha det och han hade inte velat ha vällingen heller...

Han hade sovit i 1 - 1 ½ timme på förmiddagen sammanlagt...

Så det var bara för mig att göra mat till Leo och sätta mig ner och mata lill killen... Var inga problem...

Marie följde med mamma bort en stund till grannen och skulle titta på en spjälsäng och under tiden så försökte jag få Leo att somna för han var trött.. Låg och försökte somna han i en halvtimme.. Han skulle verkligen inte sova.. Lyckades få han att somna och 2 min senare så var han vaken igen när mamma öppnade ytterdörren och skrek hej....
Packade ihop Leo´s leksaker mm och åkte ner till coop nära innan vi skulle hem..
Bestämde oss för att göra pannkakor, vilket vi gjorde och som blev totalt misslyckade men dom smakade iaf som pannkakor.. HAHA...

Medans jag höll på med pannkakorna så försökte Marie somna Leo som inte gick så jag tog över och efter en stund somnade Leo...

Ringde tingsrätten för att få veta domen *han* fick men den kunde han inte se så den hade väl inte bestämd ännu...
Jag kommer få hem domen på ett papper inom en vecka...


Åt, diskade, rökte en cigg och sedan körde Marie hem.....
Har suttit och betalt mina räkningar nu...


Tack för hjälpen idag gumman... <3 Uppskattat verkligen...


Leo sover fortfarande, vet inte hur länge han har tänkt att han ska sova.. Dags för mat för Leo när han vaknar och sedan ska vi traska ner till Mickaela på en kopp kaffe eller te....


Kim och Daniel´s lilla underverk

Kevin









Mamma har köpt ett par puma skor till Leo... Lite förstora ännu men han kan ha dom till våren....




Kommentarer
Postat av: KI

2010-01-27 @ 12:47:47
Postat av: Kim

Mammas lille pojk! :D

2010-01-27 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0