2/1 -10

Ja då var den år 2010 =)
Nyårsafton var väldigt trevlig.. =)
Leo sov när raketerna small, var inne i sovrummet var 5:e minut för att titta till han.. Trodde att han skulle vakna och det skulle bli ett väldans liv på han men inte det...
Han vaknade istället vid 01.00 tiden när barnen satt och lekte en lek vid köksbordet.. Den leken vi körde på julafton..
Barnen bankade och slog på paketet så det small i köksbordet... Då var jag rätt duktigt irriterad, att man inte kunde visa hänsyn till att någon sov utan var tvungen att smälla och ha sig i bordet...
Försökte somna om Leo i sängen i en timme utan att lyckas...
Tog upp han och gick ut i vardagsrummet och satte mig... Leo var dunder trött men han skulle inte somna... Efter 2 timmar så somnade både jag och Leo på soffan... Leo somnade på mig...
Vi blev väckta och gick in i sängen och la oss...
Trodde Leo skulle sova resten av natten men inte det heller... Han vaknade klockan halv fyra och ville ha mat..
Sen vaknade han vid 6 tiden och somnade om och sov till 8 innan vi klev upp...
Dagen igår bestod av att sova typ.. Varje gång Leo sov så somnade jag med..
Var inne på jourläkarcentralen igår kväll med Leo. Trodde han fått öroninflammation för att han varit röd i örat i 2 dagar, han har tagit sig upp mot öronen och han har blivit som en båge av smärta och det har kommit ut kakor med vax och då har vi ändå rensat örat på morgonen på han.. Läkaren sa att dom har så små hörselgångar så det är svårt och säga om Leo har öroninflammation eller inte så vi skulle avvakta... Men det han såg såg normalt ut..
Igår kväll somnade Leo vid 9 tiden på kvällen. Låg och nattade han i sängen och när han somnade så somnade jag också... Så jag tycker jag borde vara utvilad nu men det är jag inte...
Carro skulle varit på besök nu men hon fick krångel med sin bil så får se om det löser sig eller inte...
Leo sover på soffan nu.. Han ligger och drar djupa andetag....
Idag tror jag det blir tacos till middag... Har ett sug efter det men ändå inte..
Vet inte riktigt vad jag är sugen på....
Kommer väl på det i affären..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0