16/2 -10

Blev ingen BVC idag.. Ringde och ändrade tiden, så på tisdag ska Leo dit....


Hade rätt tråkigt hemma i förmiddags... Satt och pratade med Kim på msn och kollade vad hon skulle hitta på..
Sa att jag var sugen på en promenad med barnvagnen och till slut så kom vi på att vi kan promenera till Asarum, tänkte att det kan ju inte ta så lång tid...
Frågade Kim hur länge det kunde ta och hon sa en HALVTIMME.... Visst kör till då...
Packade Leo´s skötväska, gav han mat och sen gav vi oss iväg...

När vi kommit en bit på vägen så började vi bli törstiga.. 
Glömde självklart vattenflaskan hemma... 
När vi kom till Gungvala kollade jag på klockan, då hade tagit oss en halvtimme att bara gå dit.. Och vi hade en bra bit kvar... Kim och tid det funkar inte så bra ihop... =)

Tappade min gummisnodd på vägen och då fick jag höra att jag såg ut som Robert Wells när jag tog av mig mössan. Fick helt enkelt sätta på mig den igen.. Hatar att ha mössa, passar inte i mössa... Varje gång jag har mössan på så drar man upp luvan på jackan också.. =) Är tvugen och ha mössa för mina öron är så känsliga när det blåser...
Duschade innan och håret hade inte riktigt torkat innan vi drog så mitt hår stod åt alla håll och kanter..

När vi väl kom fram till Asarum så gick inom konsum och handlade en cola och fika innan vi fortsatte promenaden hem till Sofie och Ante...
När vi kom hem till Ante och Sofie så kollade jag på klockan och då hade det tagit 1½ timme för oss att komma dit.. Lite skillnad på halvtimme och 1½ timme... 
Blev kaffe och fika när vi kom.. Jag och Leo hade en väldigt trevlig dag...  


Vi hade tänkt att vi skulle promenera hem också men ICKE, vi tog bussen.. =)
Blev iaf en promenad på över en mil..



Snart kommer mamma och pappa på besök så dags att ladda kaffebryggaren.. :D 














 

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha det känns ju inte speciellt långt när man tänker sig vägen framför sig :P Men jag tycker det gick bra ändå :D Kan va skönt att röra på röven för en gångsskull! Ikke sant?

2010-02-17 @ 10:19:11
URL: http://myloovedones.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0