27/4 -2010

Blev inget bloggande igår, hann inte med det..

Marie kom vid halv tio tiden på förmiddagen och vid 10 började vi ställa oss vid spisen och gjorde stor kok till Leo..
Kvart över ett tog vi en paus och körde hem Leo till mamma så Leo fick vara där medans vi bara skulle hämta Moa från dagiset i Olofström...
Vi tog en mjukglass på torget för det var så härligt väder ute......  
Handlade lite på konsum när vi kom till Svängsta sen körde vi hem till mamma o hämtade Leo och sen hem o fortsätta med Leo´s mat...

Tack för hjälpen Marie

Sen när vi var klara med Leo´s mat så skulle vi laga middag till oss själva... Köttfärslimpa med potatis och brun sås..:D
Jens kom också hit efter att han hade slutat jobbet....


Klockan halv 8 igår kväll så var vi färdiga vid spisen med att diskat och plockat undan allt... :D Kommer va rätt trött på stå vid spisen nu..:D Diskade si sådär 533535465 gånger igår...

Men nu har iaf Leo mat... Blev 28-29 portioner och det räcker i några dagar..:D Han äter mat 2 ggr om dagen så det där kommer gå åt rätt snabbt....

Igår morse så fick Leo först gröt
Förmiddagsmål fick han kiwi som jag fick mosa ner
Lunch fick han hemmalagad korvsoppa med smoothie (kasella vanilj och hallon/blåbär bär) till efterätt 
Middag fick han broccoli med ostsås gratäng efterrätt smoothie
När pannbiffarna var klara vid sex tiden så fick han smaka pannbiff me potatis och sås, bara för se vad han tyckte om det..

Och efter att vi hade ätit färdigt så delade Jens och Leo på en päronsplitt..
 
Klockan 9 på kvällen så var det dags för gröt.... Så han var nog rätt fullproppad...:D

I natt sov han hela natten och det börjar kännas skönt även för mig men då har Leo fått för sig att vi ska gå upp 6 halv 7 tiden på morgonen...
Och idag gjorde det inget.. Känner mig utvilad för jag var så trött igår så jag gick och la mig klockan 10 igår kväll...


Idag ska jag tvätta klockan 12.... Har inte så mycket tvätt så det kommer gå snabbt... 

Vädret ute, Ja det är ju inte det bästa idag... REGNAR....

Ska snart ta och lägga Leo men först blir det en kopp kaffe och en cigg för mig ute i regnvädret på balkongen.. 

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0