22/4 - 2010

I natt har det varit frost.. Var svin kallt när jag kom ut på balkongen med mitt kaffe i handen...
Solen skiner men det har inte nått min balkong ännu. Idag hoppas vi på lite värme så man kan vara ute mer..

Leo.. Lilla Leo.....
Var inget som dög åt han i natt, vattnet dög inte heller.... Har varit en hopplös natt.. Ingen natt med många timmars sömn...
Försökte göra som Eva på BVC sa men det funkade inte.. Hon sa att han skulle ligga i sin säng... Att jag bara skulle ge han dricka...
Han skrek så han hade panik stackarn... Fick flytta över han till min säng iaf men även då låg han och skrek. Jag vet inte om han hade haft en madröm??
Efter 1 ½ timme så somnade han om men vaknade rätt snabbt igen.... Sen har han legat vaken i sängen, jollrat, klättrat på mig mm...

Leo ligger ute i hallen just nu och leker med blöjpaketet och cykelsitsen...
Leo ska snart få hoppa ner i sängen igen, han är så trött så han vet inte själv vad han heter..
Jag ska ta och dra igång dammsugaren när han ligger i sin säng så man hinner dammsuga innan han somnar så man inte väcker han, ska även plocka i ordning och sen slänga mig i duschen....
När han har vaknat så ska vi ut och promenera...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0