9/5

Tidig lördag idag..
Ska åka till praktiken en stund och sen blir det åka till kyrkan i 2 timmar och sitta där..
Mamma kommer inte och hämtar mig förens om en timme drygt. Sitter redan klar och väntar.. Sa till mamma igår att hon skulle ringa och kolla så jag är vaken men hon har inte ringt ännu. Kanske blir jag som får ringa och kolla om dom är vakna?


Idag går jag in i vecka 28. enligt graviditetskalendern så går jag in i vecka 29.

Nu ringde mamma bara för det..:D

Blir nog fint väder ute idag.. Solen den skiner på för fullt. Kanske kan sitta ute i solen sen om det finns någon sol kvar när folket har åkt hem efter konfirmationen...

I morgon är det verkligen en vilodag... Har ingen ryggsmärta idag men är öm i mina fötter.


Vecka 28+0









Kommentarer
Postat av: Josse

Såååå söt mage du har nu=) inte länge kvar =) kram

2009-05-09 @ 23:30:46
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

nej de är inte länge kvar.. 2 månader =)

2009-05-10 @ 09:11:57
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0