Ultraljud

Gick väldigt bra på ultraljudet idag.. Blev tillbaka förflyttad med 5 dagar så jag är beräknad till den 31 juli istället för 5 augusti..:D
Allt såg helt normalt ut och det kändes ju bra.
Barnmorskan frågade om vi ville köpa bilderna och jag sa ja om du tar kort så kan jag göra det och självklart så tog dom ju inte kort där och älskling hade inte heller 20 kr på sig.. Kostade 20 kr för 4 bilder...
Tänkte då sket det sig med dom bilderna. Men då sa barnmorskan att vi kunde ju gå ner i kiosken och köpa något för sedan ta ut pengar där så jag kunde köpa 4 bilder.. Visst ja.. Det tänkte ju inte jag på att man kunde göra...
Så det var springa ner till kiosken och handla en chokladbit och sedan upp till gyn igen för att hämta bilderna och lämna pengarna..
Efter ultraljudet så gick jag till prästslätten för att gå hem till Nina där mamma var..
Carro höll mig sällskap i telefonen hela vägen.. =)
När jag kom till Nina så höll dom på med kroppkakorna för fullt.. haha kom på att jag svarade fel i förra inläget.. Skrev proppkakor.. Haha...
Sedan sa Nina att jag kunde bada om jag ville och sola solarium... Sola solarium kan jag ju inte göra eftersom jag är gravid och kände inte alls för att komma hem till någon jag knappt känner och slänga mig i deras nya bubbelbad dom hade investerat...
Så neeeej tack sa jag... Visade dom ultraljudsbilderna och en av dom 4 bilderna så var det en bild där barnet låg och suttade på tummen och Uffe Ninas man blev helt fäst i den bilden och han jobbar i en fotoaffär så han skulle förstora den bilden till mig så jag kan köpa en ram och rama in den.. Men det var bara om det skulle fungera och sen skulle han väl ha den bilden han förstorat och ha i fotoaffären så andra kunde se att man kunde göra så.. Han tyckte de liknade ett konstverk eller att de kunde bli.. Så han skulle ta med sig den bilden i morgon till jobbet och se hur den blir när man förstorar den...
Min bästa bild tog han... =( Men kommer ju självklart få tillbaka bilden...
Men tog en bild på den bilden med mobilkameran men det blev ju inte den bästa bilden men man ser ju att barnet suttar på tummen.. Tänkte lägga in bilden här...
Så kom nyligen innanför dörren i princip... Innan vi åkte hem så var vi ute på hundungdom och skulle hämta Kevin och Flynn för dom hade varit och tränat idag.. Så nu sitter jag och väntar på att Kim ska komma hem så ska vi ta en fika och sen får det bli sängen...


Barnet suttar på tummen



Barnet ligger på magen


Barnet ligger också på magen


Profilbil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0