Skogen

Igår hängde jag nere hos mamma hela dagen..
Vi var iväg och om besiktigade den lilla röda volvon.. Och den gick igenom.
Sen åkte vi och handlade... Vet inte vad det var med folk igår inne på City gross. Sura och krängda och fullt med folk, dom blockerade gångarna med sina kundvagnar och dom körde på folk och allt... 
Jag höll på bli vansinnig på den kundvagnen vi hade för hjulet var helt cpigt. Det typ låste sig så de gick inte svänga och kundvagnen körde sitt eget håll... 
När vi kom hem så packade vi upp varorna och så... Satte mig vid datorn... 
Pappa kom hem och lagade mat, spaghetti och köttfärssås... Efter maten så somnade jag på soffan... Vaknade vid 7 tiden på kvällen.. 
Vid halv nio så var jag och mamma ute med Flynn och sen körde vi till Olfm för att hämta Flisan, Ida och hennes kusin Rebecca. Dom hade varit på en musikal på folketshus...
Kom hem och då stod pappa och gjorde våfflor..:D Gott..:D Slängde mig på soffan sen och bara slappade med datorn i famnen tills man skulle somna..
Så sov nere hos moder natur... 
Vaknade i morse av att näst intill alla var vakna och det luktade ny bryggt kaffe..
Gick ut och hämtade tidningen, satt och läste den med mitt kaffe..
Pappa åkte iväg vid 10 tiden för han skulle hjälpa grannen som fått igång sitt företag med en flyttning.. Plockade disken och sen gick jag och mamma en promenad med Flynn... Blev skogen idag..:D Vi hade Flynn lös hela vägen till skogen, i skogen och hela vägen hem. Flynn börjar bli duktig att man kan ha han lös så bland vägarna och så.
Igår kväll när jag och mamma var ute med han så hade vi också han lös och då fick han syn på en hare och vart på väg att sätta fart mot den när vi fick hojta på honom och då stannade han. Så han lär sig sakta men säkert att låta bli katterna och dom små hararna.

Idag går jag in i vecka 21.. =) Magen har växt en del, växer sakta men säkert..:D

Nu tittar solen fram, var 5 plus grader ute i morse när man vaknade men det kändes det inte som... Kändes lite små kyligt. Men var ändå rätt skönt ute när vi var ute och gick i skogen..




Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kan hjälpa dig, men inte idag ;)

2009-03-21 @ 12:34:25
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0