Sandbäck

Gud vad det var fint där ute min kusin bor för tillfället nu när hon har praktik..
Mega mysiga stugor..
Tog kort på kusinens stuga men alla ser likadana ut... 2 vånings stuga.. Tog inte kort inne i stugan men ångrar att jag inte gjorde de... Gud så mysigt.. Sån skulle jag kunna bo i året om...
Kusinen hade hästar precis utanför stugan med och de är dom som hon har praktik hos som äger hästarna så kusinen har ju praktik om att ta hand om hästarna och sköta om dom..
Var sån mysig kåpa eller vad man ska säga så man kunde sitta inne och grilla och de fanns en mega gullig bastu...
Tog ett par bilder med mobilen men tog inte på bastun eller den där kåpan så man kan sitta inne o grilla...
Men vi ska dit i morgon igen tror jag... Då ska jag ta kort på dom....
Jag fick en ny vän idag... Hästen Qeny.. Gigantisk stor... Hon följde mig vart jag än gick runt hagen och hon la sitt huvud på min axel och de huvudet vägde ju inte lite...

Tog någon bild som jag ska lägga in sen....
Sitter o väntar på mat.. Hungrar ihjäl snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0