Måndags morgon

Vaknade 08.10 och då var man helt pigg..  
Klev upp, satte på kaffe, tog fram min laptop och satte mig och läste bloggar och spelade bubble shooter på hamsterpaj..
Har nyss ätit frukost..:D 2 mackor och en mugg varm o´boy..:D
Ska slänga mig i duschen men mamma står där nu så jag får vänta lite till..
Nu är klockan 10 så nu är det bara 3 ½ timme kvar innan jag ska vara hos bm. =)

Måste kolla om det finns någon ledig tvättis tid till mig när jag kommer hem..
Måste tvätta, damma, skura golvet, bädda rent i sängen, städa toan mm..
Orkade inte göra det igår..
Vill inte vara i min lägenhet längre.. Har sökt några tvåor så förhoppningsvis så får man någon av dom så man kan flytta..

Dags att lyssna på om duschen är ledig..



 
Denna bilden tog jag och Carro när vi skulle ner till havet för att hämta massa smådjur mm som vi skulle ha till naturkunskapen och dom svanarna som var där var inte speciellt trevliga. Väldigt argsinta.

Kommentarer
Postat av: Cinne

HAHAH det var då du skulle putta ner mig i vattnet *=) haha

2009-03-16 @ 11:56:11
URL: http://cinne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jaa..:D

2009-03-16 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0