Äntligen klar

Äntligen är man klar hos tandis.. Nu ska man inte dit förens till hösten.
Mikael frågade mig om jag ville ha bedövning men att jag egentligen inte skulle behöva ha det men jag sa nu tar du bedövning....
Gick rätt snabbt och laga det puttelilla hålet.. Var absolut inte stort....
Kändes inte alls som det har gjort att laga dom andra tänderna....
Innan jag och mamma åkte till tandis så var vi inom Nina mammas väninna för mamma skulle hjälpa henne med släktforskning....
Efter jag var klar hos tandis så ringde jag mamma och då satt hon på Pia´s jobb med Flynn så det var bara promenera gatan upp..:D
Nu är vi hemma en vända. Tänkte jag skulle se om man får i sig något att äta fast man är bedövad.. Halva tungan och halva käken är bedövad....
Klockan 3 ska jag va i Asarum igen för då ska jag kolla på lägenheten..:D Hoppas den är fin fin..:D

Nu ska jag se om jag hittar något enkelt att tugga på så man inte biter av sig kinden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0