Sovit dåligt

I natt har jag sovit dåligt, har ont i ryggen och axlarna..
Vet inte vad de är för drömmar man börjat drömma om nätterna, men det är den där konstiga känslan igen.. Tomheten, ensamhet men ändå känns det nästan som skräck drömmar.. Känns hel konstigt.. Varje gång man drömt om det så vaknar man till liv men det finns inget man kan göra åt mer än somna om och försöka drömma goda drömmar istället...

Vaknade vid 10.30 idag.. Gick bort och hämtade min data och slängde mig i sängen igen. Jag fick ju inte ner filmen igår så tänkte jag skulle fortsätta med den..
Och idag gick det mycket snabbare..Filmen var nere på mindre än 5 min.. Förstår inte varför tiden hoppade upp och ner igår när man höll på ladda ner den...

Idag ska man träffa älsklingen *saknar*

Hade fått ett sms av Carro med när jag öppnade mina blå där hon skrev att hon hoppas på att jag och älskling kommer ikväll.. Ja de hade varit trevligt.. Men har fortfarande inte pratat med mitt hjärtegull..:D haha...

Sitter och kollar på Dungeon girl. Säger som Kim världens sämsta film.. Verkar ju inte all som Natasha Cambus hade det så förstår inte att dom kan kalla den verklighetsbaserad.. Tycker den är lite hoppig.. Tjejen sitter där med urringade linnen och flörtar mm...
Han verkar vara en snuskgubbe som står och ha sex med porslinsdocker...
 Men men...

Jag följde inte med älskling in till stan idag, Sov så dåligt i natt och jag var så trött så jag skickade ett sms till han..Men hoppas han hittar fina glasögon..


Nu blir det kolla på andra halvan i filmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0