Söndag

Satt uppe till 03.00 inatt. Var inte speciellt trött innan dess men när man väl stängde av datorn och la sig ner så tog det inte så många minuter innan man slocknade..
Vaknade vid tio tiden idag, tänke jag skulle följt med mamma och Kevin till hundungdom. Dom skulle skriva in Flynn där idag men det gick ju inte eftersom man bara får vara en vuxen plus den som ska träna hunden.. Tyckte det var mega dåligt..
Men gjorde inget ändå eftersom det skulle inte vara några andra hundar där idag när det var inskrivning så Flynn fick stanna hemma när mamma körde. Jag åkte iaf med mamma hem till min lägenhet.
Kom in och började plocka iordning lite och gjorde mig frukost sen blev det spela goldminer. Det spelet är inte så roligt men det dröjer ut på tiden lite iaf. Är ett spel där man ska plocka guldklimpar... haha

Inatt har jag inte sovit speicellt gott, har sovit oroligt.. Varför vet jag inte men hade en konstig känsla i kroppen men vet inte vad det var för känsla direkt heller...Kände mig helt tom bara och det låg och drog i hela kroppen..

Det har till och med kommit lite snö inatt, men bara puder snö att den där snön inte kan försvinna nu så det kan bli vår eller sommar..

Sitter och dricker mitt te och bloggar, finns inget speciellt att blogga om men alltid skönt och skriva av sig lite på ett eller annat sätt...

Jag känner att jag vill flytta, trivs inte i min lägenhet.. Trivs inte med vardagsrummet och att sängen måste synas..
Vill inte bo i denna ettan mer på denna gata.. Men ändå känner jag att jag vill inte bo i Blekinge heller.. Är så trött på bo här, vill flytta till någon annan stad och börja på nytt.
Men det får väl bli inom ett par år eller något...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0