Mamma

Nu sitter jag nere hos mamma..
Fick inte ha den väskan jag hade packat ner mina saker och kläder i..  Jag hade packat ner mina saker och kläder i en sån axelrems bag och de får jag inte ha när jag e gravid och bära på sa mamma så jag fick en väska me hjul som man kan dra istället så det var bara att packa om...

Efter jag hade bloggat klart innan så skulle jag ut med mina soppåsar.. Hade fyllt 2 st idag och längst ner i ena påsen så låg det två glasljus fast ljusen hade ju brunnit upp, och när jag skulle låsa min dörr så tappade jag ena påsen så det lät som det var någon som avfyrade ett skott i trappen eftersom dom glas sakerna låg i botten så small dom först och då flyger min kära alkis till granne ut i trappen och frågade vem det var som sköt ett skott i trappen...
Jag bara tittade upp och tog min soppåse och gick ut och slängde dom... När jag står där och slänger mina sopor så öpnnar alkisen sitt köksfönster och skriker rätt ut och frågar vem de var som hade skjutit ett skott i trappen..
Jag bara tittar på han och går in. När jag kommer in i min lägenhet så hör jag hans dörr öppnas och han går ut i trappen. Han står i princip utanför min dörr och pratar med grannen jämte mig för att leta efter skottet i väggen... *pucko*
Lät han stå där och leta efter skottet.. Men idag verkade han inte speciellt full heller...
Men men.. Ville han leta så fick han göra de... Satt och små skrattade för mig själv....


Kommentarer
Postat av: Kim

hahahahhaha.. fan va trög han är!

2009-02-15 @ 00:25:28
Postat av: Hanna

Skojar du. han är inte frisk iaf..

2009-02-15 @ 09:26:55
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0