Framme

Igår så var vi framme i Luleå klockan 07.30, Vi skulle varit framme klockan 06.55 men tåget vart försenat....
När vi väl var på stationen så hämtade kusin Jea oss..
Åkte hem till Jea och åt frukost, duschade och gjorde oss i ordning. Vi åkte in till stan där vi skulle möta moster och luncha...
Moster visste fortfarande inte om att vi hade kommit.
Vi gick på stan i minst 2 timmar innan moster var klar från frisören.
När moster var klar så var vi på HM och dit kom hon, vi gömde oss och sen fick moster se att vi var där när hon hittade oss.. Jag, mamma och Flisan splittrade på oss för att hon inte skulle kunna se oss lika lätt..:D
Sen strövade vi runt på stan... Hittade ingen puma mössa här heller....
Men jag hittade ett par vinterskor jag ville ha... Var duktigt me rea på dom.. Kostade 1300 kr från början men dom var nedsatta till 395 kr..:D Min moster betalade dom till mig. Hittade även benvärmare som moster köpte till mig..:D
Jag själv betalade mina 3 par trosor som jag ville ha..:D
Sen efter vi strövat runt på stan så var det dags för lunch...:D Blev max.. Vi skulle ätit på något ställe men där var det smockat med folk så de kunde vi ju glömma..
Sen åkte mamma, moster och flisan hem till moster och jag och kusin jea åkte hem till henne där hon bakade en marängtårta som vi skulle ha och smaska på hemma hos kusin Nina...
Sen åkte vi till stan igen till stadshuset för moster och Leif skulle gifta sig...
Sen åkte alla hem till kusin Nina där det blev middag och tårta mm... Sen vart de hem och sova.. Döds trött.. Fick inte sova så mkt på tåget.. Svängde och de lät mm...

Nu sitter vi hemma hos moster.. Vi ska åka till godishuset, åka till stadsparken där Thyra och Flisan ska åka uttern och sen blir det stan för fika och sen får vi se vad som händer,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0