Fått en del saker gjorda

Ringde arbetsförmedlingen i förmiddags och skulle ha hjälp med att fylla i datumen på lappen så jag kunde skicka in den till min handläggare. Men då kom hon inte in i systemet så hon skulle ringa upp mig när hon kom in.
Så jag gick ner till mamma så länge för jag var tvungen att ha ett kuvert och det hade jag inte hemma.
Sen fick jag ringa tandläkaren och ändra min tid från den 24 feb till den 16 mars eftersom vi vet inte om vi åker hem på tisdagen.. Beror helt och håller på biljetterna..
Och under tiden jag pratar med dom så ringde min handläggare upp från arbetsförmedlingen men kunde inte svara som tur väl va så hade hon spelat in ett medelande till mig och sa vilket datum jag skulle skriva..
Sen gick jag, mamma och Flynn ner till konsum och postade det brevet och mamma hämtade ut biljetterna och postade iväg saker som hon fått sålt på tradera.
Sen åkte vi med pappa hem så han släppte av mig på Brunnsvägen så när jag kommer in så sätter jag igång datorn och för över pengarna jag fick av farfar till mamma för han hade satt in dom redan idag.
Sen ringde jag mamma och frågade efter försäkringskassans nummer. Ringde till dom och frågade när mina pengar utbetalas och det skulle dom göra den 16 feb.. Och de är dom pengarna jag skulle haft i slutet av januari men inte fick eftersom arbetsförmedlingen hade slarvat bort min lapp...
Så nu har jag damsugat och väntar på att Kim ska komma ner på en kopp kaffe...

Sen när hon varit här så blir det duscha,laga mat mm.. Vet inte om älskling kommer idag med..
Måste ner till tvättis med och boka en tvättid..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0