Då var det åka dagen

Ja då var man pigg och vaken igen.
Hunnit slänga i mig en halv kopp kaffe och suttit och kollat på age of love eller vad de där kärleks programmet heter... En man som dejtar både 40 åringar och 20 åringar... Kommer stå mellann en 20 åring och en 40 åring till slut...
men men... Blir säkert skit bra...
Om 2 timmar typ så ska vi sätta oss i bilen för att köra upp till Jönköping.. Girlpower i bilen... Haha
Finns inte så mkt att göra där så mesta dels av tiden så kommer jag sitta vid datorn.. Jag hoppas bara jag kommer få igång internet där annars får jag väl nöja mig med mina filmer jag har på datorn....

Snart är det dags för att få lite frulle i magen min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0