14/12 -09

Var uppe tidigt igår.. Leo vaknade pigg.. Så det var bara att gå upp..
06.45 vaknade Leo och ville ha välling, 06.00 var vi uppe ur sängen och Leo pratade en väldigt massa och vi busade på golvet. Gick ut och hämtade ved och startade en brasa så det skulle bli varmt och skönt, 07.00 började Lucia på tv:n som vi satt och tittade på, 07.15 gick jag och Flynn morgon promenad och när man kom in igen så blev det bus och titta klart på lucian på tv med Leo.... :D


Igår kändes det som det var den längsta söndagen ever.... Fy vad tiden gick sakta...
Leo var inte alls på humör igår..
Timmarna gick så sakta så sakta....

Mamma var inte hemma på hela dagen igår.. Hon körde hemifrån klockan 8 på morgonen och skulle hämta Nina sen skulle dom fortsätta sin resa till ålem...
Mamma och Nina åkte inom Ikea och handlade lite också.. Mamma köpte ett till påslakan till mig som Leo ska ha.. Köpte ju ett i fredags men ångrade att jag inte köpte 2 st men nu har Leo 2 st. :D



Trodde vi skulle baka igår därför jag var hos mamma ju men sen blev det hastigt att hon följde med Nina...

Men men... 

Lite kaffe till på detta gör nog susen... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0