11/12 -09

Innan vi åkte till Ikea så körde vi till kenneln och lämnade Flynn där eftersom han inte klarar av att vara hemma själv utan bara står och skäller hela tiden.. Syrran skulle passa Leo så länge eftersom det inte skulle ta mer än en kvart innan vi var tillbaka...
Vi skulle åkt inom coop också för att skicka tillbaka kläderna jag inte skulle ha från HM men vi hinner inte mer än till kenneln och lämna Flynn innan syrran ringde och frågade vart vi var för Leo var inte så glad...
Skulle även åkt inom mig för att hämta bilbarnstolen men mamma fick köra hem mig till henne så jag fick ta Leo och sen körde hon hem till mig och hämtade Leo´s bilbarnstol. 


Haft en underbar stund på Ikea idag med mamma och Leo. Leo´s första ikea besök.. Var skönt och bara gå och titta på saker och köpa det man skulle ha. Var inte så mycket folk där på eftermiddagen så man slapp trängas och kunde gå precis hur man ville i gångarna.. Blir ju alltid att man handlar lite mer än vad man ska ha....
Men så lite jag handlade idag har jag nog aldrig gjort.. Kom billigt undan... 399 kr sammanlagt..:D
Köpte matstol, bordet till matstolen, dyna till matstolen, påslakan, 2 st ljus, skallra, och toalettborste.. Det var nog allt jag handlade..
Köpte ett påslakan som Leo ska ha när han ligger på golvet istället för att han ligger på filtarna.

Mamma köpte en ny snuttefilt till Leo.. En fabler groda.. Leo fick välja mellan en kanin och grodan och han valde grodan genom att skratta åt den.. =) Min sötfis...
Han fick även en anka som spelar av mamma... När man ska dra igång ankan så drar man i halsen och när man drar i den så hänger huvudet och det ser ut som den är nackad..


När vi kom till Olofström så stannade vi på 121:ans grill så jag kunde köpa mig en snitchzel i bröd... Den var EFTERLÄNGTAD.. =)

Stannade vid coop och lämnade in mitt HM paket...

Åkte hem till mamma och börjar så in julklappar och dricker kaffe. Passade på att tvätta det nya påslakanet med medans vi var hemma hos mamma. Så hängde upp det på min torkställning när jag kom hem så förhoppningsvis så är det torrt i morgon så jag kan stoppa i ett täcke och lägga det på golvet med Leo´s leksaker..


När mamma skulle köra och hämta Flynn på kenneln så kör mamma hem mig och Leo samtidigt... 
Mamma hjälpte mig att packa upp mina saker jag handlat på ikea och satte ihop matstolen till Leo medans jag försökte natta Leo. Han var så dunder trött stackarn... 

 Mamma satte i den stolsdynan hon köpte på babyproffsen.. Passade perfekt... =)


Snart får man veta vem som vinner idol och jag hoppas det är Erik... 


När idol är slut så tror jag att jag ska ta och knyta mig för denna dagen.. Måste göra i ordning Leo´s flaska inför natten också... 

I morgon ska jag och mamma åka och handla lite... Vi pratade om att baka nu innan jul... Så får se vilken dag det blir... 

Nu ska jag se klart på idol, det började precis.... 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0