Kvällen

Mamma ringde och frågade när jag skulle komma för maten var snart klar.
Jag hade inte hunnit in i duschen ännu så mamma kom och hämtade mig och jag tog med mig rena underkläder och kläder för att duscha hemma hos mamma..
Blev kasslergratäng hemma hos päronen idag, väldigt gott... Sen blev det duschen för min del...
Mamma körde även hem mig och följde med mig upp för att sy till dom sista gardinerna i vardagsrummet, så nu är det med klart..:D
Snart kommer Carro och Kim hit så då ska vi fika blåbärspaj som Carro köpt med sig...

Kim ska slagga hos mig inatt så ska hon traska hem när jag ska ta bussen in till stan i morgon...
Får väl hoppas man inte snarkar inatt så hon slipper gå ut och lägga sig på soffan..:D Haha....


Dags att göra i ordning kaffebryggaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0