Bilder från Sandbäck




Min kusin Jenny bor i en sånhär 2 våningsstuga nu under praktiken..



Självklart hade vi Flynnan med oss =)



Min kusin Jenny och Flynn



Där borta ligger den där grillkåpan som man kan grilla inne i... Ska ta kort i den nästa gång vi åker ut till kusinen



Flynn är en linslus



Sen blev Flynn sur efter jag tog förra kortet på honom så han vände ryggen till



Kusin Jenny



Snygging till fotomodell..



Flynnan



Nu ville han inte vara med på kort mer!



Här är min bästa vän Qeny.. Hon följde mig vart jag än gick.. Lovade henne att ta med knäckebröd till henne nästa gång jag skulle komma. Hon ska ha föl så Jenny och dom andra får inte rida henne så jag tänkte ta Qeny på en promenad i hundkoppel och skritta med henne.



Slutligen en fin bild på den moderna stugan.....



Nu ska jag göra mig i ordning!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0