2/4 -09

I morse så kom mamma och Flynn och väckte mig.. Men idag kom dom inte vid 8 utan vid 9 tiden istället.. Hade smällt av om klockan hade varit 8...
Mamma frågade om jag skulle följa med hem och äta frukost och sen åka med till Kyrkhult för att hämta saker i Connys hus.. Klädde på mig och gick snällt med mamma ner...
Mamma ville tvätta lite åt mig och jag sa jag pallar inte konka på påsarna och då sa mamma att hon skulle bära dom så jag tog Flynn..:D
Kommer ner till mamma och slänger i oss frukost och sen börjar vi snacka om att köra till Klippan för att hämta färskmat till Flynn och sen slutade med att vi körde ner till Ronneby och hämtade färskmat.. Mamma fick lite rabatt.. Hon i kassan blev helt såld på Flynn och försökte mata honom med hundgodis som han inte ville ha eller som han inte tyckte om...
När vi ska köra hem från Ronneby så kör vi inom ÖB för att låna toan och för att köpa något gott att tugga på i bilen.. Mamma köpte cola, kinapuffar,godissnören och hemkola..:D Haha Men allt de där tuggade vi inte på....
När vi kommer hem så sätter jag på kaffe, hänger upp tvätten ute och förbereder mat till Flynn.. Eftersom färskmaten är frösen så fick vi tina den i micron...
Sen när Flynn fått mat i sig och tvätten var upp hängd ute så skulle vi köra vidare till Kyrkhult till brors hus...
Vi skulle åkt dit först innan vi körde till Ronneby men det blev inte så..
När jag kom ut till bilen så ser jag att dom från kabo har ringt så jag ringde upp Lena och frågade vad hon ville och då hade hon ringt mig för att fråga om jag kunde välja tapeter och det idag mellan 3-4 nere på kontoret.. Ja sa jag de kan jag göra... Jag skulle få nya tapeter i vardagsrummet också..=)
När vi kommer till Kyrkhult så ser jag att Uffe min älskade vaktmästare har ringt så jag ringer upp han och då säger uffe jag hörde att du skulle flytta ifrån mig och jag kommer aldrig förlåta dig.. Haha.. Jag ba men jag ska inte flytta så långt så du får komma ändå..:D
Han hade ringt för att säga att jag inte kunde välja tapeter idag för att dom var utlånade men han skulle komma hem till mig i morgon med tapeterna..:D
Sa att jag skulle göra det jobbigt för Eskil (målaren) med att jag ska ha fondvägg och då sa Uffe ja givetvis så ska du ju ha 2 fondväggar med.. Jajjamän sa jag..:D  Sen la vi på..:D
Tog det vi skulle och sen körde vi hem till Svängsta.. Stannade utanför mitt för jag skulle in och hämta laptopen och lappar och min internetdosa för skriva ut kvitton och skit... Har ringt arbetsförmedlingen och redovisat dom jobben jag har sökt mm... Varit ute och hängt upp nästa maskin tvätt och tagit ner den torra.:D
Åhh kläderna luktar så friskt när man har haft dom ute på tork..:D Sköljmedlet luktade också mer...

Idag fyller mitt ex år... Grattis till honom.. Skickade ett sms och grattade han i morse.:D

Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med..:D

Ha en fortsatt solig dag....


=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha ha på dig,.. det är jag som lånat tapetboken.. :P Eller ja, skulle låna den.. men han kommer med den imorgon istället för det var ngt som kom emellan så de kunde inte komma med den idag utan han droppar av den imorrn. :)

2009-04-02 @ 16:20:18
URL: http://fjanti.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej. Men idag var den utlånad.. Uffe skulle komma hem till mig i morgon med och lämna tapeterna..:S Jag pratade med han vid 2 tiden idag..

2009-04-02 @ 17:21:01
URL: http://hannaliinda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej konstigt,. har han kommit då? Du kanske redan har valt ut o så nu? För han skulle komma om någon timme hit och lämna den till mig. :)

2009-04-03 @ 13:31:38
URL: http://fjanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0