13/4

Denna dagen började jag med att ligga och dra mig i sängen.. Har inte alls sovit så bra i natt... Haft hemska madrömmar och så.
Klev upp, bäddade sängen och sen ut i köket och gjorde mig frukost...
Blev kräm med cornflakes och mjölk och en ost smörgås.. 5 minuter efter att jag ätit klart så började magen kurra.. Ahhh maten hjälpte inte men orkade inte göra mig något mer...
Kim kom in på msn och vi bestämde att jag skulle komma upp till henne om 10 min för hon skulle bara klä på sig och sen skulle vi ta en kopp te men de slutade med att jag blev 40 min sen..
Fastnade på msn och sen precis när jag skulle gå andra gången så ringde telefonen... När man väl kommer upp till Kim så säger hon att mitt te vatten lär vara kallt me tanke på att de stått i 40 min. Men ack så fel hon hade de var alldeles lagomt så man kunde dricka de utan att bränna sig...
Satt hemma hos Kim tills dom skulle köra iväg. Hade fått ett sms av pappa också som skickade och frågade om jag ville äta middag hemma idag, nötstek. Och visst ville man ha nötstek. Gick hem en vända och tog min väska och sen började jag gå mot mamma..
Men när jag är på g till mamma så ringer jag henne för att kolla om dom ska åka och handla eller något och mamma sa att dom precis skulle köra... Ahh vilken tur jag hade... Dom plockade upp mig precis vid vägen..:D
Åkte ner till konsum och stod där som ett fån... Sen hem till moder natur..
Vet inte riktigt vad jag gjorde när jag var där.. Satt och käkade baugette och drack o´boy sen tror jag inte jag gjorde något vettigt förens vi skulle köra till Asarum hem till pappas bror där dom skulle hämta syrenbuskar..
Busade lite med Flynnan också..
När vi kommer till Asarum så hinner Flynn busa med Fagge i någon minut innan Flynn ska sätta sig och skita och hans päls va ju så lång nu så de fastnade i pälsen och satt fast där.. Stackars Flynn, mamma fick hjälpa honom att försöka få väck det med en bajspåse på handen men det hjälpte inte och det klenade ut de ännu mer och till slut hade Flynn hela rumpan full med bajs..  Stackaren...
Rena turen var väl att mamma hade ringt till Jenny innan idag och bokat en tid hos henne så hon kunde trimma Flynnan..
När pappa och Anders väl fått loss dom där syrenbuskarna ur deras rabatt så är den busken gigantisk stor så de slutar med att pappa får köra hem mig, Ida, mamma och Flynn först för annars hade vi inte fått plats...
Pappa fick fälla säterna och allt.. Var så onödigt att vi ens åkte med.. Blev 2 onödiga körningar..
Kommer hem till mamma igen och sätter mig vid datorn för att spela lite, mamma går in i duschen med Flynn för att duscha av han i rumpan...
Går och lägger mig på kökssoffan och somnar till och vaknar efter någon minut med världens ryggsmärta.. Gick och la mig i soffan och somnade om.. Vaknade efter 1 ½ timme och då hade pappa grävt ett hål ute vid sidan av huset och satt upp syrenbusken och sen börjat me maten så steken skulle vara klar en halvtimme efter jag vaknat men jag hann inte äta för jag och mamma skulle vara hos Jenny klockan 18.00...
På väg till Jenny så satt jag och pratade om Ikea med mamma... Jag behöver åka dit och handla lite små saker till tvåan... Behöver en rullgardin in till sovrummet..
Mamma sa att vi skulle åka dit någon dag i veckan så jag hoppas verkligen vi ska dit. *längtar*
Kommer fram till Jenny och vi går ner i källaren för där har hon hundtrimmet med bord och saxar och allt vad man nu behöver till att trimma en hund...
Tog lite mer än en timme och trimma Flynnan.. När dom var klara så fick han busa med deras hundar.. Dom har med 2 beardisar och en cocker spaniel..
När vi väl kom hem så blev de värma middagen. Hungrig som en jude var jag. Sen gick jag, mamma, pappa och Ida en runda med Flynnan.. Vi gick hem till Linda Bloom som pappa har 2 pojkar ihop med för att visa hur Flynnan blev efter klippningen... Han är sig inte lik... Nu ser han så tanig och liten ut.. Och jag trodde jag skulle smälla av på vägen till Linda, mamma och pappa pinade på som satan och jag har inte samma takt som innan så jag gick ju i princip 20 meter bakom dom och skrek rätt ut... Pappa och mamma tyckte jag kunde rulla fram med min mage..  
Väl framme hos Linda så tyckte Linda att Flynn var jätte söt.. Adam kom ut med ett halvt påskägg fullt med godis och där trivdes jag..:D
Sen promenerade vi hem igen och när vi kommer hem så tar mamma bilnycklarna för att köra ner till frendos för att köpa cigg  och då passade jag och syrran på att åka med mamma så hon kunde släppa av mig och syrran hemma på Brunnsvägen...
Kom hem och promenerade upp till Kim, även Jessica var där så vi satt och drack te och pratade.. Fick en bränningskiva av Kim så jag kunde bränna mig en ny cd så när jag kom hem började jag pilla med det..:D
Camilla ringde också och höll mig lite prat sällskap.. Trodde jag skulle misslyckas med bränningen men det gjorde jag inte.. Är rätt stolt över mig själv..

Så nu sitter jag och lyssnar igenom skivan så den fungerar helt och de verkar den göra...


Ska ta och plocka i ordning lite här nu...
Känns som man har hur mkt som helst att göra i morgon.. Ska ringa Uffe och Eskil och om han är i min tvåa så ska jag och mamma dit och städa köket och sen ska vi köra till Ronneby för att hämta Flynns färskmat mm....
Måste åka inom hemmabutiken också och hämta ut min glaskanna.. Den har stått där inne i en vecka och väntat på mig..:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0