26/4

Morgonen började med att mamma ringde och sa att jag skulle gå hem till Linda B för vi skulle äta frukost där.. Hela familjen var där. Inklusive min bror..:D Han har äntligen kommit hem nu..
Han ska vara hemma i en vecka...
Promenerade bort till Linda och där var hela familjen..:D Vi satt ute på altanen och åt frukost, ny bakta frallor och en kopp kaffe..
Efter frukosten så promenerade jag hem igen och Adam följde med mig hem för han ville se hur lägenheten såg ut nu..
Slutade med att han tog min laptop och började spela spel. Jag damsugade, vek tvätten, skurade golven och duschade så länge..
När jag kommer ut ur duschen efter 40 min så ska han gå hem och spela cs för jag hade ju inte de på min data och tur är väl det..:D
Annars hade jag nog aldrig fått se röken av min laptop mer..

Mamma, pappa och min bror ska åka till hans hus i kyrkhult idag och börja tömma huset.
Förhoppninsvis så kommer dom väl hit sen så jag kan få gardinerna jag ska ha i vardagsrummet.

Funderar på ta en kopp kaffe och sätta mig ute i solen på balkongen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0