17/4

Sitter och äter kalaspuffar med mjölk och o´boy, ska snart åka till Ronneby med mamma för att hämta Flynnans färskmat..
Vakande en gång i timmen i natt från klockan 4. Var väldigt segt.. Låg vaken i sängen när pappa var stigit upp innan han skulle köra till jobbet.. Låg och tittade på klockan varje kvart.. Vid 08.15 fick jag nog och klev upp...
Jag, mamma och Flynn tog en promenad med Flynn.. J*vla vad kallt de är ute.. Blåser ju som attan.. Jag fick ont i öronen, är så känslig när det blåser.
När vi kommit tillbaka till Karlshamn efter att vi varit i Ronneby så ska jag äntligen hämta ut min kaffekanna som kommit också. Eller det blir mamma som får lägga ut till den för jag har inga pengar..
Ska åka inom min tvåa och kolla hur de går för Eskil och kolla om mina tapeter har kommit upp på väggen..:D


Dags att borsta tänderna och sen åka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0