Hur ska man hinna?

Hur ska man hinna med denna dagen?
Har massor att göra innan det är dags att åka på kalas...
Sortera tvätt, duscha, tvätta, bädda rent i sängarna, göra sig i ordning, göra Leo i ordning, ge Leo mat... Har tvättid mellan 12-5 men eftersom vi ska vara på kalas i eftermiddag så hinner jag bara tvätta fyra maskiner och det är inte hälften av all tvätt... Hur ska man hinna med allt? Kommer få boka om tvättstugan för att kunna tvätta klart allt..
Kimpa kom hit nu på morgonen morgon kaffe med mig och nu är hon iväg för att köpa frallor som vi kan äta till frukost... Kimpa ska ska iväg på loppis idag igen och jag hade velat följa med men eftersom jag har nog som jag har det så får Kimpa kolla efter lite saker till mig istället..


Söndagar brukar vara göra-ingenting-dag men idag är denna söndagen fullbokad..


Och så håller man bli förkyld igen.. Alltid lika roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0