Lär känna mig!

I brist på annat så tänkte jag att jag skulle svara på en lista av frågor som jag hittade i en blogg, precis som många andra ;)

HAR DU:
Ett förhållande: Njaa eller? Har jag det? ;)
En bästa vän: Har några underbara bästa vänner.
Haft ett seriöst förhållande: Yes, det har jag haft för något år sen.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, och det skulle aldrig falla mig in heller.
Blivit kär vid första ögonkastet: Det har jag blivit.
Fått ditt hjärta krossat: ohyes
Skrikit åt en lärare: När man var ung och dom så gjorde man det.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nope
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Det har jag säkert gjort men sen är jag för lättläst för sånt :O
Några smycken som kostat över 1000 kr? Mitt halsband jag som jag bär every day, mina diamant öronhängen.

Dagens:
Klädsel: Har inte hunnit klä på mig "kläder" ännu. Sitter med mjukisbyxor och linne..
Frisyr: Uppsatt med diadem
Låt: The Calling - wherever you will go
Vill ha: dig och ingen annan ;)
Sjuka: huvudet
Drog: Kaffe och cigg
Saknad: Underbar person som jag tycker om fruktansvärt mycket! ;)
Köp: Ingenting, klockan är inte mer är 10.55
Godis: Meeh, fortfarande morgon! 
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Morgonfrilla? :O

Sista:
Personen som du sms:ade: Andreas
Personen du kramade: Leo
Personen som ringde dig: Andreas
Personen som du ringde: Marie
Bilfärd: När vi åkte hem från min brors kalas i söndags.
Filmen du såg: Inte en aning, någon film som gick på tv:n. 

Skulle du: 
Våga hoppa fallskärm: Aldrig i livet, är höjdrädd.. :O
Våga hoppa bungyjump: Haha nee :O
Dejta någon med mycket tatueringar: Så länge killen med tatueringarna är snygg så varför inte. 
Kalla dig själv lycklig: Det skulle jag.
Hellre ta bilden än vara med på den: Beror på med vem ;)
Kunna gråta över en kille: Ohyes det har hänt
Kunna gråta över en tjej: Om det var min vän
Ljuga för någon: Är en öppen person. Klarar inte av att ljuga. Som sagt lättläst på den fronten ;)
Kunna springa 50 mil: :O Haha då känner du verkligen inte mig.

Vad:
Gör du just nu: Sitter i soffan med datorn och svarar på frågor kanske.. 
Ska du göra i morgon: Hm fredag, vet inte ännu. Tar dagen som den kommer. 
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Bara bryta ihop och komma igen!
Har du med dig in på bion: Biljetten, något tuggbart och trevligt sällskap. 
Är det för färg på dina byxor: Svarta
Är det för väder hos dig just nu: Regn, rusk och svin kallt.
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror på hur mkt pengar det är men kanske ta en resa och shoppa loss. :)


Blandat: 
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Hela 25 år och inte en dag äldre.
Har någon berättat en hemlighet för dig denna veckan: Hm, tror inte det.
Använder du huvtröjor: Sometimes
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ingen mer piercing för min del men någon tatuering till hade inte varit fel. 
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Beror helt och håller på hur den andra personen är. Men killar schyssta att umgås med. 

 


Kommentarer
Postat av: Gisse

jag snor denna :P

2010-10-07 @ 19:37:52
URL: http://giselasvensson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gör det.. :)

2010-10-07 @ 19:40:47
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0