Svårt

Jag, Leo, Kim och hennes son Kevin var ensamma på öppna förskolan idag med dom 2 som höll i det..
Dom andra som brukar vara där låg hemma sjuka...
Men vi hade trevligt för det... Tiden går så fort så man hinner knappt blinka innan man ska gå hem igen...
När det var slut så promenerade jag, Leo, Kim och Kevin hem till mamma för att ta en kopp kaffe och prata lite skit...
Därefter gick vi ner till grillen för att käka... Det är inte gjort för att barnvagnar ska få plats där inne men vi trängde in oss ändå..:D
När vi ätit färdigt så skiljdes vi åt och gick hemåt...

När vi kom hem så var det bara försöka natta Leo.. Han var jätte trött, Leo vaknade 10.40 i förmiddags och sen sov inte han förens vi var på väg hem till mamma och då sov han i ca 20 min så det är inte mycket han har sovit idag...

Låg på soffan och försökte somna Leo och självklart börjar mobilen gå i varv med att ringa och få sms..
Kunde inte svara... Fick helt enkelt vänta med det...
När Leo väl somnat 2 timmar senare så sov han i drygt en halvtimme innan han vaknade igen och då gav jag han gröt sen somnade han lika fort på mig igen så jag la han i hans säng...

Jag tror jag med ska gå och lägga mig snart. Börjar få huvudvärk och det är inte speciellt skönt att ha...

Men här säger jag natti natt nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0