Ny badad o ätit gröt

Leo hade ingen direkt matlust så han åt inte mer än ett par skedar... Väntade ändå en stund innan jag tappade upp badvatten till Leo...
Leo fick ett snabb bad idag.. Annars kan han sitta där med han minst i 20 minuter.. Han älskar att bada..
Tog tempen på han efter badet och han har 38,5 i temp..
Eftersom Leo inte åt så mycket till middag så fick han gröt efter badet och han åt upp allt.. Hällde i lite mjölk i gröten...
Leo har fått bricanyl och alvedon, hoppas det ger verkan snart...
Näsan bara rinner på stackarn Leo... Han ska snart få renässans innan han ska sova...




Hoppas han kan sova ordentligt...

Blir ingen öppna förskolan för Leo och mig i morgon heller.. Har tandläkaren på tisdag och den tiden kommer jag få ringa och avboka...

Ska sätta mig och leka med Leo en stund innan det är dags för Leo att sova igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0