Mors dag

Idag är det söndag och dessutom är det mors dag... :)
Satt och pratade med Kim på msn och det slutade med att Kim o lille Kevin promenerade hit. :)
Eftersom jag hade lite rabarber så slängde jag ihop en rabarberpaj till oss.. Våra söner är för små för säga grattis så vi grattade oss själva och det var inte fy skam..:)
Kanske var lite tidigt och baka en rabarberpaj på förmiddagen och äta men man får väl unna sig när det är mors dag.. :)
När Kim och Kevin gick så passade jag på att hoppa in i duschen.. 

Halvfärdig

FÄRDIG!!!

 


Ska ta och promenera hem till min kära moder och gratta henne.. Hon ville ha tårta så man kanske skulle ta baka en?? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0