Holje Marknad

Jag slumrade också till halvt som halvt på soffan.. Låg inte direkt skönt...
När vi vaknade så åt Leo mat och sedan ringde vi mamma för att se vad dom hittade på, jag var smått rastlös och kände att jag ville hitta på något...
Ville åka till marknaden ändå för solen kom fram. Ville bara ha något att göra...
Mamma skulle ringa upp när hon hade bestämt sig och det tog mindre än en timme innan hon ringde och under den tiden hade jag hunnit duscha..:)
Vi åkte ner till marknaden och gick en sväng... 
Hittade en övningsgår t-shirt som mamma köpte till Leo.. Hittade även en plånbok som jag köpte och innan vi åkte hem så gick vi bort till syrran som satt i Markus stånd för att säga hejdå.. 
Markus säljer smycken och jag hittade en fin ring jag ville ha så jag frågade vad den kostade o den kostade 200 k men eftersom han kände min syrra så fick jag ge 75 kr för den..:) Det var inte illa att få rabatt..:D 
Innan vi körde hem så åkte vi självklart till 121:an så jag kunde köpa en snitchzel i bröd... Det är standard som jag skrivit innan...
Det är ett MÅSTE varje gång man är i Olofström...


Jag är nöjd med dagen och det var skönt att bara gå med mamma och Leo...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0