9/5 -2010

Bion igår var bra men det finns bättre filmer...
När reklamfilmerna spelades så såg jag en annan film jag vill se... DearJohn heter den...
Channing Tatum är med i filmen och han är ju bara så SNYGG.. :)





Efter bion igår så gick jag ut och rökte och syrran följde med ut och bron ovanför oss stod ett fjortispar och bara tittade ner på oss så sa jag till syrran på skämt att nu tror dom jag står här och tjuvröker och då
sa syrran: tjuvröker? Du ser ut och vara närmare 30! Har du inte sett dina rynkor i pannan?
jag: Jag har inga rynkor bara när jag gör såhär (lyfter ögonbrynen)

När vi gick in så gick det fina kärleksparet..
Vi kommer hem till mamma igen och Leo är fortfarande vaken.. Jag och syrran tar med oss lillebror Flynnan och går hem till mig för att hämta saker till Leo som jag glömt och sen promenerar vi hem till mamma igen...

När vi kommer hem igen så sätter vi oss i soffan... Jag tänkte cykla hem till mig och sova men jag pallade inte så jag sa till syrran att jag sover hos henne i natt så vi promenerade hem till henne...
Blev inte så mkt sömn i natt iaf... Ingen sovmorgonen heller, syrran var uppe rätt tidigt...

Spelade lite på datorn och sen promenerade vi ner till mamma. Leo var pigg och vaken. Han hade inte sovit så mkt inatt. Han sover aldrig lika mycket här som han gör hemma...

Jag och syrran slängde i oss en kopp kaffe sen tog vi lillebror Flynnan på morgon promenad. Vi gick till skogen och vi gick 2 varv... Sprang och gömde oss o lekte kurragömma med han..
Var skönt och promenera i skogen...

Syrran Ida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0