7/5 -2010

Blev en snabb visit hos mamma o pappa innan det var dags att promenera vidare till posten för att posta mobilen..
Skönt att mobilen är iväg skickad..
Annars bestod eftermiddagen av bus och lek med Leo...
Jag tror aldrig jag har varit såhär rastlös en kväll...
Min kväll har bestått av dricka bobs hallon/blåbärs saft och käka kina puffar...



Jo o någon pizzabulle har jag med ätit..:D 

Har verkligen dunder tråkigt... Happy Gilmore går på trean nu och det är väl ingen film sådär som man direkt har ögonen på...


Tror det börjar växa gråa hårstrån snart så rastlös är jag...
Ska kolla om man hittar någon design till bloggen...

Återkommer..


Kommentarer
Postat av: Maria-mamma till leo

Ja det kan jag göra bara du visar vilken design du vill ha :)

2010-05-07 @ 23:02:13
URL: http://leosmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0