7/5 -2010

Nu är DUSCHEN avklarad som jag skulle gått in i för en timme sen när Leo somnade...
När jag skulle gå in i duschen så vaknade självklart Leo men satte han i sin babysitter framför tv:n och där satt han snällt.. =)
Och in i duschen kom jag inte för att jag började leta efter ny design till bloggen och jag satt o pratade i mobilen.. Designen till bloggen får jag vänta o pilla med tills ikväll... Jag är inte så duktig på det så blir inte förvånad om sidan kommer se helt knas ut...
Där jag har en bild på mig vill jag ha bilder på Leo och mig och sen ett annat utseende på själva bloggen... Finns det någon som är duktig så får ni gärna hjälpa mig...

Leo ska ha mat om en halvtimme sen får jag packa hans skötväska o vi får promenera hem till mamma.
Jag måste ta lappen från folksam som ska skickas med min trasiga mobil som telenor ska fylla i, häfta ihop servicepåsen hos mamma och sedan traska vidare ner till posten o skicka iväg den... 
Måste göra det innan klockan tre...

Och idag ska jag inte glömma pizzabullarna hos mamma... Glömde dom igår och kom på de när jag kommit hem... 
Så här satt jag i soffan igår kväll och ville mumsa på pizzabullar men nej då....

Jag vet inte hur jag ska göra i morgon med 5 års träffen på folkhögskolan, ska man dit eller ska man inte?
Leo är inte riktigt frisk och jag är på väg att bli förkyld....
Vill så gärna men är både jag och Leo dåliga så stannar vi nog hellre hemma och har mys hela lördagen istället...

Varför ska man ha så många bollar i huvudet nu??
Känner mig stressad....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0