4/5 -2010

Mamma o pappa körde ner mig och Leo till Olofström..
När vi kommer hem till Marie så ger vi han lite mat sen var det dags att klä på han ytterkläderna igen och promenera till dagis för att hämta Moa..
Vi promenerade ner till byn direkt efter, promenerade ner till Lindex..
Jag gick och tittade på tröjor till Leo, hittade 2 st på rea ställningen. Medans jag tittade på ställningen så gick Marie och Moa runt.. Marie hittade ett par mega nice trekvartsbyxor till Leo som inte var på rean.. Hade sån beslutsångerst sen sa jag att jag inte skulle ha dom men sen ångrade jag mig lika snabbt och tog dom med... :D

Dagens inköp: 
Munkjacka har kostat 199 kr men jag gav 49 kr.



En vanlig enkel långarmad tröja, kostat 69,50 men jag gav 29 kr.



Trekvartsbyxorna kostade 179 kr..



Super nöjd med shoppingen.. Nu saknas bara ett snyggt linne och en keps sen blir Leo så fin på sommaren..:D


Efter vi varit inne på lindex så traskade vi vidare bort till willys för att handla grejer till middagsmaten...

Jag säger bara.. DETTA VAR MIN TUR DAG.... Mer tänker jag inte berätta.....

Handlade och sedan promenerade vi bort mot torget i Olofström för att möta upp Jens som kom från jobbet...
Vi tryckte in oss i clion med barnvagn, påsar.. :D
När vi kommer hem till Marie och Jens så börjar vi med middagen direkt... Blev lasange med sallad och frallor.. Mega gott..
Vid 7 så sa Marie att vi skulle fika också men jag var så knöka mätt efter middagen så jag sa att jag hoppar det...
Tänk det är inte ofta Nilsson säger nej till fika men jag kunde verkligen inte få ner mer...
Leo började bli trött så jag packade ihop hans saker och sedan körde Jens hem oss...
Jens skulle ta med sig bänkdiskmaskinen hem, babygalger till bebisen och sen en babysitter... Jens var snäll o kollade den smått griniga Leo medans jag gjorde gröt och så...
Så när Jens körde hemåt igen så var det bara slänga sig i soffan och Leo somnade på mig efter ett par minuter..


Förresten, jag köpte den 100g marabou chokladkakan idag med polka och den var fruktansvärt god.. Den kan rekommenderas om man tycker om polkagrisar...:D





Ska snart ta och ringa Carro och ta en natt cigg med henne sen är det dags att göra sig klar för sängen och räkna får..


Natti natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0