3/5 -2010

Leo började bli så gnällig och trött innan klockan 12 så jag klädde på Leo och skickade iväg ett sms till Veronica och skrev att jag går ut och väntar så länge så Leo förhoppningsvis kunde somna i vagnen..
När jag kommer rundan hörnan så är Veronica med ute. =)
Så då börjar vi traska vid halv 1 istället..
Gick inom konsum och sen vidare bort till kyrkan. När vi kommer fram så är klockan typ kvart i ett så vi satte oss på trappan o pratade... Leo somnade inte i vagnen utan när vi kommer in och barnen ska börja leka så börjar Leo gnälla och klänga..  
Blev bara mer och mer gnäll på Leo men han fick snällt hålla sig vaken... Han kunde inte somna när dom andra barnen lekte för det var mycket skrik o så...
Efter fikat var det som Leo fick en ny energikick och satte igång o började leka och prata för fullt..
Vid tre tiden börjar Leo´s trötthet komma i kapp han igen så då var det dags att börja gnälla igen...
Några minuter över tre så var det dags att börja städa undan alla leksaker och sätta sig i en ring och sjunga barnlåtar.. Denna gången gick det lite bättre för mig o hänga med..:D

När vi sjöng så höll Leo på somna... Det är som sömn medel för han..
Så fort klätt på Leo och lagt han i vagnen så somnade han direkt... Blev rätt chockad för så snabbt har det aldrig gått innan...

Promenerade hem till mamma och eftersom Leo fortfarande sov så fick han ligga ute i vagnen en stund.. Och jag kom på att jag glömde köpa det viktigaste jag skulle ha på konsum.. Bananer till Leo.. Aja, får promenera ner till konsum i morgon bitti o handla.
 
Vid middagsbordet sa mamma att hon o Kevin skulle in till stan så då passade jag på åka med... Skulle in på HM och titta på tröjor till Leo...


Dagens inköp.. =)

Dessa byxorna jag beställde från HM men dom skulle inte komma förens i juni månad så avbokade dom och köpte dom i HM butiken istället. Pris : 99 kr


En tjock och väldigt mysig tröja. Den är lite stor men den kan Leo använda ändå och ha att växa i, storlek 86-92 Pris: 199 kr



Denna skjortan tänkte jag också beställa men skulle inte heller komma förens i juni månad. Pris: 79,50 kr


Tyckte detta passade så bra ihop.. =)


2 bodysar från Lindex och ett par mockasiner.. Självklart var mockasinerna för små.. =( Och Leo hade inte kunnat pröva dom med den papperslappen som satt så jag var tvungen att klippa bort den...


Sist men inte minst så köpte jag äntligen en........

Samson resesäng på Jysk.. Så nu slipper man oroa sig att Leo ska trilla ner från sängen när vi är hos mamma. Pris 399 kr




Sitter och tittar på bonde söker fru samtidigt som jag bloggar så detta blogg inlägg har tagit mig 40 minuter än så länge o skriva..

Men nu har jag nog skrivit allt..:D
Haft en super trevlig dag..:D 







Kommentarer
Postat av: Kim

Likadan resesäng som min moder köpte förra veckan :D

2010-05-03 @ 21:40:35
URL: http://myloovedones.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jasså =) din mamma skulle med ha en sådan till Kevin.. :)

2010-05-03 @ 22:17:22
URL: http://hannaliinda.blogg.se/
Postat av: Kim

Yep :) Han ska ju vara där natten mellan den 15-16

2010-05-04 @ 11:08:48
URL: http://myloovedones.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0