28/5 -2010

Mamma släppte bara av mig och Leo utanför BVC och sedan körde hon vidare till sjukhuset..
Besöket hos BVC igår gick utmärkt, Leo hade gått upp mer än vad jag trodde..
Leo väger 10 060 g och är 77,5 cm lång.. :)
Efter BVC besöket så mötte vi Maja utanför, promenerade bort till konsum för handla kaffe till mamma..
Vi skulle sätta oss på en bänk men hittade inte en bänk i hela byn. Vi promenerade ner på cykelbanan och gick en liten bit. När vi vek av till byn igen så hittade vi en bänk mittemot en grönsaksodling och där slog vi oss ner..
Hann sitta 3 minuter sedan ringde mamma och sa att hon var färdig så det var bara promenera tillbaka till BVC igen där hon hämtade oss..
Tack för sällskapet den lilla stunden Maja.. :)
Åkte till kvantum och handlade, den affären lockar mig mer än Coop Forum och City Gross...
Var billigare på kvantum... :)
Åkte inom mitt på vägen hem så jag slängde in matvarorna i kylen o frysen sen åkte jag o Leo hem till mamma...
Gav Leo mat, ställde mig och gjorde tonfisksallad till oss andra, klippte gräsmattan till mamma o pappa och sen gjorde jag o mamma rabarberpaj med vaniljsås till efterätt.. =)
Var dags för oss att åka hem efter det, Leo var trött och hungrig.... 
När Leo hade somnat så kom Carro och Maja på en kaffe.. :) Leo vaknade och när dom skulle köra vid 11 så la jag mig i sängen och skulle natta Leo och jag somnade själv...
Vaknade vid 7 tiden och hör tv:n gå ute i vardagsrummet. :/ Datorn var också på... Jag slocknade nog hårt igår... 


Har badat Leo nu på förmiddagen, han skulle badat igår men eftersom vi inte var hemma förens vid kvart i nio så blev det lite sent..
Vid halv 11-11 så kommer Leo´s faster Gisse.. :) Då blir det massa snack o skratt igen.. Det är aldrig fel... :)
Får se vad dagen har att erbjuda på senare... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0