27/5 -2010


Leo igår morse =)

Igår blev det inte heller något bloggande för min del...
Jag var så trött när Leo somnade efter han hade ätit så somnade jag också..
Igår trillade avin ner i brevlådan.. =) Hade ju beställt en sak till min bror..:D
På eftermiddagen så kom Carro på besök, vi drack en kopp kaffe sedan så åkte vi ner till konsum för att hämta ut paketet..:D 
Paketet innehöll en Dolce & Gabbana "The One" parfym. :P Bilden är lite dålig, tänkte inte alls på att ta kort med digitalkameran.. Men men.. 



Jag beställer mina parfymer från www.parfym.se
Luktar så jäkla gott.. :P

När vi även var nere i affären så handlade vi potatissallad, lövbiff och marinad.. Slängde i gång min el grill och började grilla... När vi ska sätta oss och äta så kommer vi på att vi glömde köpa sallad... Men maten gick och äta ändå.. :)



När vi hade ätit färdigt så körde Carro hem och jag ställde mig o diskade senare så kom mamma och min bror förbi en runda och hämtade parfymen.. 
På kvällen så kom Carro och syrran hit...


Igår eftermiddag kände jag även på Leo´s tandkött för att se om det är någon mer tand som är på g och jag kände 2 st som är på g uppe i gomen. Huggtänderna var det jag kände en kant på vadera sida.. :)



Leo har även fått 3 par skor också från skopunkten.. :D



Tycker foppatofflorna är dunder söta..:D 

Idag har Leo BVC halv 3. Ska bli kul och få veta vad han väger, hur lång han är osv.. :) Denna gången hoppas jag att han gått upp, Leo hade gått ner ett hekto förra månaden men det är helt normalt när dom börjar röra på sig. Men man blir ändå lite orolig...
Det är det enda vi har inplanerat idag...  En och en annan promenad får det väl bli i solen om vädret håller i sig. Ser ut att bli fint iaf.. :)

Leo sover nu så jag ska passa på att hoppa in i duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0