23/5 -2010

Dagen började med att Kim skickade och frågade om man var sugen på frallefrukost och det är ju aldrig fel. Klockan 9 skulle jag möta henne utanför konsum för jag var tvungen att handla burkmat till Leo...
Vi tog den långa promenaden hem.... Blev frallor med ost, mjukost och kaffe..:D
Passade på att slänga mig i duschen och så medans Kim var här så Leo skulle slippa sitta i sin säng så länge....
En stund senare så kom Mattias på kaffe med.. Kims bror men min gamla klasskompis. :)
Vi satte oss ute på balkongen men solen försvann så det blev små kyligt så vi gick in igen..
När dom åkte så blev det mat dags för Leo...
Sedan sängen men tog ett bra tag innan han somnade och grinig var han...
Snart ska jag väcka Leo för vi ska ut och grilla med gänget... Dvs Micka, Stefan, Mattias, Kim, Daniel, Veronica och Ola.. Vet inte om det är någon mer som ska vara med...
Vi skulle börja grilla vid halv 5 men eftersom Leo somnade lite över fyra så vill jag inte väcka han allt för tidigt...
Men vid kvart i får jag väcka han och klä på han...

Dags att packa ner grejerna som ska med ut... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0