22/5 -2010

Man mår som man förtjänar att göra...

Vi hade det jätte trevligt igår.. :) När jag, Carro och Emelie sitter ute och väntar på skjusen hem så sitter vi o små skrattar, inte åt han utan åt de vi pratar om och då vänder han sig om och säger
"Skrattar du åt mig för att jag kommer från Kungsmarken eller"
Vilket vi definitivt inte gjorde...
När han går så kommer det 2 gubbar... Dom var rätt fulla och hade världens godispåse. Sitter och babblar med dom minst i tio minuter innan Miko och Citronen (Han såg rätt sur ut när han jobbade så det blev hans smeknamn) kommer ut så vi kunde åka hem... Ska man åka med ordningsvakterna hem så får man vänta tills dom haft rapport...

Sov inne hos Carro i natt. Vi kom hem vid 5 tiden i morse och halv 9 klev jag upp... Jag är uppe själv, Carro sover vidare... Jag tror Carro mår som hon med förtjänar.. :)
Jag sitter och väntar på min skjus hem... Ska hem till min son... Saknat/saknar han fruktansvärt mycket...

Dags att göra sig klar för hemfärd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0