22/5 -2010

Åkte hem till mamma och pratade lite skit och åt stekt ägg macka innan det var dags att åka hem...
Mamma och pappa skulle ner till Olofström och titta på något o ta kort.. Dom frågade om jag och Leo skulle med så vi kunde gått på marknaden så länge medans dom skulle ta kort men jag kände inte mig direkt på topp och Leo skulle äta vid halv 12 så vi åkte hem istället. Frågade om mamma o pappa skulle till marknaden och om dom kunde köpa en sån övningsgår t-shirt om de finns och lite marknadsgodis till mig. Annars bryr jag mig inte så mycket om marknaden.. Kommer ju fler tåg..
Har varit hemma i drygt en timme nu... Alltid skönt och komma hem.
Leo sover och jag ligger i soffan med laptopen i knät. Har mina funderingar på om man själv ska sova nu när Leo sover. Blev inte så många timmars sömn för min del...

Igår när vi var på Sliver så skulle vi krama Stefan och på något vänster så började vi tappa balansen och samtidigt så öppnade någon dörren in till gaderoben som skulle ut så den fick jag på mig... Blåmärket på armen är inte litet och det är svullet. Dörrar är inte bra...




Nej nu får det bli soffläge utan datorn i famnen och ögonen ska blunda..:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0