20/5 -2010

Igår så gick jag och Leo hem till mamma för Nova skulle komma.. :) Pappas föräldrars hund..
Vi var inte här så länge innan vi promenerade hem... När vi kom hem så fick Leo hoppa ner i sängen för han var trött...
När han vaknade så blev det bad dags för Leo... Gick ner till Mickaela en runda och pratade lite sen var det dags för kvällmat för Leo...
När Leo somnat så blev det slappe tid... Hade ingen ollonborre på balkongen igår kväll...
Jag hade extra koll.. :)


NOVA




Idag på förmiddagen så gick jag och Veronica till lekplatsen med barnen så dom kunde få gunga lite..
Var så extremt varmt ute.. Trodde man skulle smälta bort...
Vi var på lekparken en timme innan det var dags att gå hem...
Gav Leo mat och sedan packade jag ner han i vagnen igen och promenerade vidare till mamma... Mamma o Pappa skulle iväg på ett möte så jag skulle vara hemma me hundarna...
Håller på me middagen så den är klar när dom kommer hem.. Idag blir det ugnsbakad falukorv med potatismos... Favvomaten... :)
Leo ligger i sin resesäng och ska sova men han vill inte alls....
Får gå och ta han nu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0